Wat een afsluiting!

27 oktober 2013 - Thuis, Nederland

We zijn thuis! Laurens had alleen nog 1 verrassing in petto! Op Schiphol aangekomen wilde Laurens dat we ons nog even omkleedde. Eerst had ik er weinig zin in, maar toen dacht ik: ' misschien is het toch wel leuk!' Toen ik terugkwam van het omkleden zag ik Laurens staan met maar 1 tas! Shit he! Al die keren is alles goed gegaan, geen vertraging gehad en nu net de laatste vlucht niet?! Vooral Laurens vond het heeeeeel vervelend! Uiteindelijk begreep ik pas later waarom Laurens het zo vervelend vond!
Toen we uit de schuifdeuren kwamen zag ik daar iedereen staan met een groot spandoek: 'Jessica, kijk nog even om!' En daar staat Laurens!
Als fantastische afsluiter van het prachtige avontuur samen heeft hij me daar ten huwelijk gevraagd!!!! Met champagne, bellenblaas, familie en vrienden hebben we het gelijk op Schiphol gevierd!
In San Fransisco had Christine een eigen sieradenwinkel en ze had contacten voor mooie sieraden! Laurens heeft een ring uitgezocht bij haar en die ring zat in de tas die niet op Schiphol stond! Nu snapte ik Laurens berzorgdheid om de tas! De ring was er niet! De volgende dag hebben we de tas alsnog gekregen en kreeg ik een super mooie ring waar ik heel blij mee ben!
Ons huisje was helemaal versierd en er was champagne en cupcakes gehaald! Het was heerlijk om iedereen weer te zien en mee te kletsen!
Een mooiere afsluiting had ik niet kunnen bedenken!

1. Annieck:
    27 oktober 2013
    Echt een supergave afsluiting!!
    Geniet samen van al deze mooie herinneringen:)
  2. Monique:
    27 oktober 2013
    Ik vond het allemaal romantisch...ondanks de zoekgeraakte rugzak....en een voor ons rampzalige rit richting Schiphol vanwege een ongeluk op de A4! Veel succes gewenst bij het wennen aan het 'gewone' leven en straks met de sollicitaties! Liefs van mij xxx
  3. Ellen Klitsie:
    27 oktober 2013
    Wat een mooie einde aan een geweldige reis.
    Ik heb met jullie mee genoten van de verhalen en wens jullie veel geluk in de toekomst. Groeten Ellen
  4. Henriette.:
    Wat een afsluiting
  5. Henriette.:
    27 oktober 2013
    Welkom thuis, wat een geweldige afsluiting
  6. Omawijsman:
    28 oktober 2013
    Welkom thuis.
    Heb net jullie laatste reisverslag
  7. Omawijsman:
    28 oktober 2013
    Welkom thuis.
    Zo net jullie laatste reisverslag gelezen. super.
    Het was heerlijk om al jullie verhalen te lezen en het zo mee te mogen maken .En wat een verrassing het huwelijks aan zoek. gelukkig is de tas terecht gekomen ,dus Jess als je naar je ring kijkt denk je vast aan dit moment en ook aan jullie avontuur die heel mooi is ge"eindigd en dat saampjes heb mogen meemaken . tot gauw , dikke kus.